sobota, 25 maja 2013

Nominacja

Hej. Niedawno dowiedziałam się , że jestem nominowana przez Zgredkowaaax3'ą , za co bardzo jej dziękuję. Z pewnych źródeł może wiecie , że trwa "Akcja na rozpowszechnianie blogów". A ja nie wiecie to teraz się dowiedzieliście. ;) Zasady "akcji"
-zostajesz nominowany przez jakąś osobę
-nominujemy 11 blogów , które mają poniżej 200 obserwatorów
-zadajemy 11 swoich pytań , mogą być takie same jak ty dostaniesz
UWAGA !
Nie można nominować osoby , która nominowała Ciebie .

Moje odpowiedzi na pytania :
1.Twój ulubiony blog?
Nie mam. Uwielbiam czytać każdy blog. Wtedy po prostu poznaje się drugiego człowieka.
2, Kacperek czy Kuba ?
Kubuś
3.Kiedy zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
Prowadziłam bloga niespełna rok temu , ale poddałam się pod naciskiem innych osób. Moje blogi prowadzę od niedawna , a dokładnie 11 kwietnia .
4.Jak oceniasz swoje zdolności plastyczne ?
Chodzę do szkoły plastycznej , więc sądzę , że dość dobrze mi idzie. Moja ulubiona technika to malarstwo akwarelowe.
5. Grasz na jakimś instrumencie?Jakim?
Nie , nie gram . Kiedyś grałam na gitarze , ale jakoś wspaniale mi to nie szło . < w tym momencie zauważyłam , że często się poddaję>
6.Czym chcesz się zająć w przyszłości ?
Nie mam określonego celu do którego bym dążyła. Ale z pewnością będzie to coś związanego z fotografią .
7.Ile średnio osób odwiedza twojego bloga ?
Około 30 osób , czasem więcej , czasem mniej.
8.Jak mają na imię twoi przyjaciele?
Nikola, Paulina , Wiktoria , Weronika , Karolina , Błażej .
9.Kto jest osobą ,do której zawsze możesz zwrócić się o pomoc ?
Moi przyjaciele i rodzina.:)
10.Z jaką piosenką masz najprzyjemniejsze wspomnienia?
Nie mam takiej piosenki która by mi się z konkretnym wspomnieniem kojarzyła. Piosenka , którą aktualnie słucham to  Gabrielle Aplin - Panic Cord ,ale lubię też piosenkę One Direction - One Way Or Another ;) 11.Myślisz dużo przed snem ?
Tak. Bardzo , bardzo dużo. Zazwyczaj są to marzenia , które mam zamiar zrealizować. Jest to po prostu piękne.

Nominowani:
-tymbarkowa-ona
-myownstylenika
-swaggiexbeybe
-mazidla
-paulik16-modo
-the-paradise-bird
-let-your-soul-live
-possibiliyty
-stayy-positivee
-stayy-positivee
-clothes-for-teens

Moje pytania:
1.Dlaczego założyłaś bloga ?
2.Jakiej muzyki lubisz słuchać ?
3.Kim chcesz zostać w przyszłości?
4.Czy lubisz One Direction?
5.Czy lubić marzyć?
6.Ile osób odwiedza Cię codziennie?
7.Masz jakieś marzenie ? Jakie ?
8.Czy wierzysz w miłość od pierwszego wyjrzenia ?
9.Z jaką piosenką masz najprzyjemniejsze wspomnienia?
10.Jak mają na imię twoi przyjaciele?
11.Ulubiona rzecz w tym momencie ?


.







3 komentarze: