sobota, 18 maja 2013

Wyrazić siebie !

Hej. Dzisiejszy dzień był bardzo udany . Spotkałam się dzisiaj z moją przyjaciółką Wiktorią <directionerką>. Było po prostu mega. Przechodząc dosyć mroczną uliczką zauważyłyśmy , że idą dwa dresy i słuchają sb "Jestem Bogiem"-Paktofoniki i nic nikt do nich nie miał . Później stoją dwie dziewczyny przy sklepie , śmieją się i słuchają One Direction , już chciałyśmy do nich podejść , ale nagle pojawiły się dwie tapeciary z tekstem.
T1:"Ej ! Te idiotki słuchają tych pedałów!"-dziewczyny zaczęły się śmiać na co ja odpowiedziałam im tym-
J:Ej Wiktoria ! Patrz dwie hejterki jeb*ne w dupę ruchane !
T2:A ta co ?! Masz jakiś problem ?
W:Tak mam! Masz problemiki do tego czego one słuchają , to masz problem do nas !
J:Przykro mi ale są cztery directionerki na dwie idiotki , więc idź lepiej kup sobię froterkę do ryja i się nie odzywaj !
T2: Jakieś zje*ane laski , które słuchają tych idiotów nie będą mi mówiły co mam robić !
2D:Weź się odwal od chłopaków !
J:Jak nie możesz odróżnić pedałów od homoseksualistów , ale spk ! Owal się od nich i od nas ! Skończyłam. Koniec !
2T: Jakie idiotki !


W rolach głównych wystąpili:
T1-tapeciara nr.1
T2-tapeciara nr.2
J-Ja
W-Wiktoria
2D-dwie directionerki
2T-dwie tapeciary

Każdej Directionerce pomogę jak będzie trzeba! Ale see te wie laski u mn przegrabiły! Nie cierpię takich osób ! Grrr ... Oprócz tego niezbyt przyjemnego incydentu było bardzo fajnie .; ) Idę spać ! Jednokierunkowych <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz