piątek, 17 maja 2013

Rozczarowanie


Hej. Przepraszam , że tak długo mnie nie było , ale miałam szlaban.W czwartek o godzinie 13:10 dowiedzieliśmy się w końcu co to za niespodzianka. Okazało się , że jest to trasa koncertowa . Niestety nie ma na niej Polski , ale może są szanse , że chłopacy pomyślą o Polsce ! Nie mamy się co martwić  . Pomijając ten fakt , że poryczałam się w szkole jak zobaczyłam tą wiadomość . Pani z biblioteki chciała mnie wyrzucić , przez moje zachowanie i włącznie "niedozwolonych stron , które psują komputer" , czyli tt Niall'a. Ale w to nie wnikam. Macie tutaj nagrania z konferencji :

1.


2.
Na rym tle które możemy zaobserwować jest z tyłu flaga Polski , więc nie poddawajmy się !
Mam do was małą prośbę . Pomożecie mi wybrać koszulkę którą mam sb kupić ? Z chęcią bym wzięła je wszystkie ^^ Bluzka kosztuje 31,90 zł. To tanio ;) Ja idę już spać ! Dobranoc ! ;**
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz